Hoe ga je om met klanten? Het is een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert is beslissend om tot een succesvolle verkoop over te gaan. Dankzij deze praktijkgerichte opleiding leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.
Samen met een topdocent overloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel aan de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Want zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant maar ook het imago van je bedrijf komt het zeker ten goede. Want professionaliteit en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!
Kies voor een cursus met pit!
Het doel van communicatie is begrip, niet alleen het overbrengen van informatie.
courseNameLabel | lessonDay | firstLesson | lastLesson | cityStartdata | allLessons | |
---|---|---|---|---|---|---|
Klantgericht communiceren | Thursday | 18-01-2024 | 18-01-2024 | Brugge | 10:00 - 18:00 | ![]() |
Klantgericht communiceren | Tuesday | 30-01-2024 | 30-01-2024 | Hasselt | 10:00 - 18:00 | ![]() |
Klantgericht communiceren | Saturday | 17-02-2024 | 17-02-2024 | Antwerpen | 10:00 - 18:00 | ![]() |
cpStartNewCarreer Klantgericht communiceren. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.
cpT1Testimonial
cpT2Testimonial
cpT3Testimonial
fCompareCourses
fCompareMax3Courses
-